Αντράκλα -Γλιστρίδα τουρσί σε χυμό λεμονιού

Ανδράχνη η ολησθηρίς (Portulaca oleracea) Πόσο καιρό την περίμενα! Νάτη τώρα σε τέτοιες ποσότητες και  μέγεθος που χρόνο να έχω να μαζεύω και να την τακτοποιώ!
Ολόφρεσκη και δροσερή!
Μετά από ένα καλό πλύσιμο,κατ ευθείαν στο δοχείο ,χωρίς βράσιμο.Το σκεπάζω με χυμό που επίσης δεν έχω βράσει αλλά απλώς έχω στύψει,στραγγίσει από κουκούτσια και έχω προσθέσει στο ένα λίτρο 30 γρμ αλάτι.
 
Το βάζω στο ψυγείο να "ψηθεί" ανακατεύοντας κάθε δεύτερη ή τρίτη μέρα. Κομμένη σε μικρά κομματάκια την χρησιμοποιώ ήδη από την τέταρτη μέρα-τα παιδιά μου την εκτιμούν πολύ συνοδεία στο ρύζι ή στα μακαρόνια ή στην βρασμένη πατάτα με λίγο φρέσκο γκότζι που φέτος δεν προλαβαίνω και αυτό  να το μαζεύω!👼

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εμβολιασμός συκιάς(Νο 2).

Μπόλιασμα ελιάς Σεπτ-Οκτ (με ενοφθαλμισμό)

Η άσπερμη ποικιλία ¨ Αττική ¨.