Ανθόνερο και αιθέριο έλαιο χαμομηλιού

Με το χαμομήλι,δεν τα καταφέρνω. Με τα πρώτα αποστάγματά του έχω γιορτάσει-θεωρούσα αφενός ακατόρθωτο να μαζέψω τα πεντε περίπου κιλά για μια καζανιά. Αφετέρου δε, το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες μου:Όλο τον χρόνο περιμένω πώς και πώς αυτή την ώρα της εξαγωγής από τον άμβυκα!
Και με το ανθόνερο μεν από το χαμομήλι, κουτσά-στραβά ,πες όλα καλά!



(Ας το γράψω εδώ:
Σε αυτόν τον αγρό,το έσπειρα ο ίδιος το χαμομήλι.Προχώρησε ικανοποιητικά και διαρκώς επεκτείνεται, χωρίς άλλη φροντίδα-να θυμίσω, "ακαλλιέργεια"- όχι σκάψιμο,οχι 🔥 φωτιά, επιστροφή οργανικών στο έδαφος.)



Με το αιθέριο έλαιο όμως από το χαμομήλι, σκοντάφτω όπως με κανένα άλλο βότανο!


......
Ώρα για μία ενημέρωση της ανάρτησης 👼
Άνοιξη 2023,26 Απρίλη.
Έχω ήδη μαζέψει τα πέντε κιλά νωπής δρόγης σε τρεις βόλτες μου χάρις στο νέο μου χειροποίητο εργαλείο:
Ένα τροποποιημένο φαράσι!

Έχω ακόμα δρόμο για την μια και μοναδική καζανιά που έχω σκοπό να κάνω.✌👱
Αν κάποια(ος)έχει ασχοληθεί 
με το αιθέριο έλαιο του χαμομηλιού 
θα ήθελα πολύ να την/τον ρωτήσω σχετικά!
Αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι
θέλει καλό καθάρισμα
απο την προηγούμενη καζανιά ο άμβυκας
γιατί το χαμομήλι επηρεάζεται εύκολα.
Εκείνο όμως που δεν μου έχει συμβεί σε τέτοιο βαθμό ή και καθόλου με οτιδήποτε άλλο είναι ότι...
το αιθέριο έλαιο της πρώτης απόσταξης το παίρνω μόνο στην δεύτερη απόσταξη!
Μένει δηλαδή κάπου σκαλωμένο
μέσα στην σερπαντίνα;!
Σπαζοκεφαλιά🤔❗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εμβολιασμός συκιάς(Νο 2).

Μπόλιασμα ελιάς Σεπτ-Οκτ (με ενοφθαλμισμό)

Η άσπερμη ποικιλία ¨ Αττική ¨.